VÆR MED – KÆMP FOR NATUREN & LIVET! Denne gruppe handler om koordineret modstand mod den såkaldte Grøn Trepartsaftale, gennem netværk og samarbejde med NGO’er, politikere og andre interessenter. KOM med i NETVÆRKET – sende en anmodning nu!!! https://www.facebook.com/groups/1058239889214175/ 11. oktober 2024|Categories: Arrangementer|Kommentarer lukket til Kæmp for naturen og livet – ny FB-gruppe Beslægtede indlæg God Grundlovsdag! Mød Øko-net og Bogby Sydfyn i Ollerup! God Grundlovsdag! Mød Øko-net og Bogby Sydfyn i Ollerup! 3. juni 2026 OBS: Ny dato for Øko-nets Årsmøde og generalforsamling 2026 OBS: Ny dato for Øko-nets Årsmøde og generalforsamling 2026 20. maj 2026 OBS: Udskydelse af årsmødet til 21. juni! (Indkaldelse: ØKO-NET Årsmøde 2026) OBS: Udskydelse af årsmødet til 21. juni! (Indkaldelse: ØKO-NET Årsmøde 2026) 5. maj 2026 Pressemeddelelse: EFTER SVINEVALGET – HVAD NU? Pressemeddelelse: EFTER SVINEVALGET – HVAD NU? 30. april 2026 Grønt Lys møder fortsætter i foråret 2026 + konference på Christiansborg Grønt Lys møder fortsætter i foråret 2026 + konference på Christiansborg 27. april 2026